26 Ekim 2016 Çarşamba

Hemoroid (Basur) bitkisel tedavisi

     Allah'ın yarattığı her bir dane insanlara şifa olmayı bekliyor. Fakat her biri başka bir hastalığa derman olduğundan, nasıl kullanacağımız ve ne kadar kullanacağımız önem kazanıyor.

     Kimimizde kabızlıktan dolayı kimimizde doğumdan sonra oluşabilen hemoroid(basur) için de güzel bir kür var. Bağırsaklara genel olarak iyi geldiğini düşünüyorum, yaraları iyileştiriyor benim tecrübeme göre. Hem de hepimizin rahatlıkla yapabileceği zeytin veya hurma çekirdeği kürü. Ağrılarım yüzünden ne iyi gelir diye araştırma yaparken, Allah razı olsun, bir yorumda okudum bu kürü. Her gün 7 adet hurma çekirdeği yutulacak ve buna 7 gün devam edilecek diyordu. Bunun dısında zeytin çekirdeği de aynı sayı ve gün olacak şekilde kullanılabilirdi. Bu çekirdeklerin midede eridiğinden bahsediliyordu. Tabi ki denemeden bilmek mümkün değil. Şifa olarak gördüğüm Kuran'da adı geçen zeytin ve hurmadan bahsediliyordu; elbette çekirdeğinde de şifa gizliydi ama daha önce hiç aklıma gelmemişti.

      Evde bolca zeytin olduğundan ve açıkçası hurma çekirdeklerinden daha rahat yutarım diye düşündüğümden her gün 6 tane zeytin yutmaya başladım ve 6 gün sürdürdüm. Sebebi doğum tarihimin 06.06 olması aslında. Bu küre başladığım sanırım 1 veya 2. günümde ağrılarım kesilmişti, kabızlık pek yaşamayan bir insan olsam da hiç zorlanmadığımı farkettim ve gerçekten mide bu çekirdekleri eritiyordu. Yalnızca yutarken uçları çok sivri olanları yutmamaya çalıştım, ve hep bol su ile yuttum boğazımı tahriş etmemesi açısından. İnşallah sizlere de şifa olur çünkü gerçekten söylemesi, anlatması zor bir hastalık. Çekirdekleri yutarken bol su içmek de eminim faydalıdır kabızlığı önleme de, tekrar sıkıntılar yaşarsam bu kürü tekrarlamayı düşünüyorum ama bir ayı geçen bir süredir bir sıkıntım yok çok şükür. Hepinize sağlıklı günler dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder